2012 m. spalio 19 d., penktadienis

Liucija Svinkūnaitė 2 kursas psichologija. Turgaus stebėjimas.

Turgaus idėja ir sistema susiformavo senovėje, atsiradus poreikiui parduoti savo pagamintus daiktus ir nusipirkti kitokių, išgyvenimui reikalingų priemonių. Šiais laikais turgaus vaizdas ženkliai pasikeistęs - jis pradeda panašėti į parduotuvę. Žmonės dažniausiai pardavinėja ne savo pagamintas, o importuotas prekes, įsigytas iš kitų firmų ar prekeivių. Tačiau turgų poreikis vis tiek išlieka. Kodėl? Dėl mažesnių kainų. Turgaus verslininkai siūlo daiktus ženkliai mažesniais antkainiais. Iš pirkėjų aprangos galime spėti, kad dažniausiai turguose lankosi vidutiniam socialiniam sluoksniui priklausantys žmonės.















Tačiau šioje nuotraukoje matome, kad dar liko prekeivių, puoselėjančių senovinę tradiciją ir pardavinėjančių savo pagamintas/surinktas prekes. Tačiau tokios prekės pritraukia kitokio pobūdžių prikėjus, ieškančių ne pigesnių prekių, o natūralesnių, sveikesnių, lietuviškų prekių.




Daugumą produktų galima paragauti ir tada nuspręsti ar pirkti, ar ne. Taip patraukliau pirkėjams. Juk visada daug saugiau jaučiames pirkdami jau išbandytą prekę, tam, kad vėliau netektų nusivilti.  



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą